Alla inlägg under juli 2012

Av Angelica - 5 juli 2012 10:30

Nu har Julia bara 1½ dag kvar på dagis innan det är dags för 4 veckors "sommarlov" (hennes första lov!!).

   Vi hoppas på många soliga och fina dagar så att Julia kan få bada riktigt mycket...

         

Av Angelica - 5 juli 2012 10:24

Förra veckan var det dags för sommaravslutning med jobbet & det bar av låååångt ut i skärgården till Ljungbergsgården på Tynningö, supermysigt ställe som jag varmt kan rekommendera! Vi åkte taxibåt dit och kappseglade hem :) ett riktigt äventyr som togs på blodigt allvar mellan två raceingbåtar :) Såklart vann vår båt seglingen...vi var mest strukturerade tror jag.  Här kommer några fina bilder från ön och seglingen.


Detta var min vy från mitt rum där jag bodde över natten, riktigt fint när man drog upp rullgardinen på morgonen och blickade ut...

                   

Ovido - Quiz & Flashcards