Alla inlägg under oktober 2011

Av Angelica - 31 oktober 2011 11:09

Igår köpte vi dom första hårspännena till Julia i namnsdagspresent (Isabell dagen) & ja vi fick fast ett i dom små hårstråna :) visst är hon söt?! Väskan där bakom henne fick hon också, det är mycket plocka i & plocka ur för hennes del just nu så det passar bra med en egen väska att packa då tyckte vi...också är det ju en hund på eller Aaaaaaa...som Julia säger så fort hon ser en fyrbent sak.


 

Av Angelica - 31 oktober 2011 11:06

Fina bilder på lilla Julia i höstlöven! Och jag får smaka på ett löv, mums :)

   

Av Angelica - 31 oktober 2011 11:03

Såhär blir jag välkomnad ibland när jag kommer hem efter en dag på jobbet & kanske klass på SATS...där står lilla Julia och vinkar till mig i köksfönstret :) gulle gulle, då blir jag glad!

 

Av Angelica - 24 oktober 2011 16:17

Igår var det sol, blå himmel och ca 6 grader kallt/varmt ute så det bar av till skogen för att kolla om det fanns ngn svamp...och YES det fanns det :) så det stektes & stektes när vi var tillbaka hemma.

Lycka, höstlycka med familjen Hermansson/Andersson på Lidingö!

 
 
Få se nu hur mycket svamp det blev...


   

Av Angelica - 24 oktober 2011 16:14

Julia älskar ju att vara på lekplatsen och klättra, gunga, springa runt, klämma, känna, kolla in andra barn (väldigt nära :) så här kommer några bilder från igår då vi var ute i höstsolen & lekte!

           

Av Angelica - 24 oktober 2011 16:11

Får vi presentera gitarristen Julia...(kolla in hennes fingrar på vänsterhanden :) det ser ju nästan riktigt ut!

 

Av Angelica - 18 oktober 2011 14:34

Igår var det dags att inviga Formel 1 bilen på VIVO Superstore Lidingö, den var snabb och hade tuta...vilken lycka det är att handla mat då ;)

 


Mattias skickade mig ett sådant roligt MMS igår med texten:

-Mamma, jag jobbar hemifrån idag.

(Kollar på klockan)

- Shit, måste in i ett telemöte nu! Vi hörs lite senare...puss!


 

Av Angelica - 18 oktober 2011 14:24

I helgen så var ju jag på konferens med jobbet på Palma (Mallorca) och där hade dom ju galet mycket fina barn & vuxenskor, skoaffärer i varje hörn :) så det fick ju bli två par till Julia och ett par till mig :)


Julia var jätte glad över dom små plastankorna som jag hade med mig hem och som vi fick på konferensen...och dom bruna kängorna/stövlarna var "snabba" som bara den och verkade gå hem!!

   

Ovido - Quiz & Flashcards