Alla inlägg under september 2011

Av Angelica - 30 september 2011 15:19

Och dom här 2 bilderna kom också i veckan till min lilla telefon, blir så glad när det kommer Juliabilder på jobbet :)


    Härlig färgkombination, en riktig "Mattias-kombo" :)

Av Angelica - 30 september 2011 15:14

Igår så var Julia och Mattias i skogen & plockade svamp & dom kom hem med en papperspåse full med kantareller, en liten fläskläpp pga det är stenar ivägen när Julia går :) & en liten fästing som satt i Julias panna (USCH sa mamma Angelica när hon upptäckte denna i badbaljan!!).

 

Men soligt, varmt och skojigt hade dom haft det varje fall :) och Julia hade varit en riktig mulle.

Av Angelica - 30 september 2011 15:12

Dessa bilder fick jag till telefonen här i veckan från Mattias... -Här är vår son Julio!


Ja om man tittar på kläderna & hennes hårsvall så kan man nästan tro att det är en pojke...

    Det är i och för sig lite blommor på byxorna...

Av Angelica - 30 september 2011 15:09

I helgen som var så kom Mormor & Morfar på besök till Stockholm...det var ju dags för Lidingöloppet 2011 som pappa och jag skulle springa. Tyvärr kunde inte pappa springa pga knäproblem men jag tog mig runt i sista startgruppen (vilket var en pärs, trångt, man fick gå, trippade på tå, kunde inte hålla eget tempo osv osv...) inte optimalt men som sagt, jag tog mig runt :) nästa år blir det en bättre startgrupp hoppas jag!

 

Av Angelica - 30 september 2011 15:05

Vad kan man säga...en härlig bild från sommaren 2011 :) känns som om det var väldigt länge sedan eftersom tiden går så fort...

Här sitter vi på den lilla blå bänken vid den faluröda vedboden i Nyköping (Brostugan). Moster & Olles landsställe! Jag gillar Julias mage som hänger över :)

Ovido - Quiz & Flashcards